Продвижение сайтов

Навіщо все це потрібно? SEO-фахівець визначає, чи треба відразу проводити глобальні зміни на сайті. Наприклад, змінювати CMS (систему управління контентом), адаптувати сайт під мобільні пристрої, змінювати протокол з http на https тощо. У нас найкраще продвижение сайтов (низкие цены).

Про необхідність глобальних змін грамотний фахівець повідомляє заздалегідь, щоб уточнити у програмістів, наскільки можлива, наприклад, доопрацювання поточної версії CMS.

Також це дозволяє уточнити весь бюджет на просування сайту-витрати на контент, посилання, інші витрати.

Краще заздалегідь проводити глобальні зміни, інакше на 3-4 місяці робіт по впровадженню SEO-аудиту ви опинитеся в глухому куті — зіткнетеся з тим, що оптимізувати фільтри, додавати нові теги або категорії неможливо чисто технічно.

  1. Формування первинного ядра пошукових запитів
    Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет-магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (не односторінкові).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форум.
Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. На новому етапі SEO-фахівець за допомогою Serpstat, Wordstat та інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластеризує по групах, пробиває на частотність семантичне ядро.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *