Продвижение сайтов

Навіщо все це потрібно? SEO-фахівець визначає, чи треба відразу проводити глобальні зміни на сайті. Наприклад, змінювати CMS (систему управління контентом), адаптувати сайт під мобільні пристрої, змінювати протокол з http на https тощо. У нас найкраще продвижение сайтов (низкие цены).

Про необхідність глобальних змін грамотний фахівець повідомляє заздалегідь, щоб уточнити у програмістів, наскільки можлива, наприклад, доопрацювання поточної версії CMS.

Також це дозволяє уточнити весь бюджет на просування сайту-витрати на контент, посилання, інші витрати.

Краще заздалегідь проводити глобальні зміни, інакше на 3-4 місяці робіт по впровадженню SEO-аудиту ви опинитеся в глухому куті — зіткнетеся з тим, що оптимізувати фільтри, додавати нові теги або категорії неможливо чисто технічно.

  1. Формування первинного ядра пошукових запитів
    Для яких проектів актуальний цей етап:

Інтернет-магазини.
Сайти сервісів і продуктів.
Новинні сайти.
Сайти-візитки (не односторінкові).
Дошки оголошень.
Корпоративні сайти.
Форум.
Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. На новому етапі SEO-фахівець за допомогою Serpstat, Wordstat та інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластеризує по групах, пробиває на частотність семантичне ядро.

Закладка Постоянная ссылка.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *